درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آموزش سازهای موسیقی
دو شنبه 23 بهمن 1396برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : کریم

امروز ۷ تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش گیتار (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. این دی وی دی ها بعنوان یکی از بهترین راه های یادگیری موسیقی مطرح هستند و چون ماه ها بر روی آنها کار شده است از این لحاظ، جهت یادگیری منبع بسیار مناسبی هستند.

بسیاری از کسانی که در حال تدریس گیتار هستند از همین نرم افزارهای آموزشی یا دی وی دی ها استفاده کرده اند. و این لیست ۷ تایی حاصل سال ها تجربه در زمینه کار با گیتار بوده است. در حال حاضر بهترین بسته های آموزشی موجود در بازار به شرح زیر است:

۱- پکیج آموزش گیتار کودکان در منزل

سی دی آموزش گیتار کودکان

ادامه سی دی آموزش گیتار



دو شنبه 23 بهمن 1396برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : کریم

بدنبال یادگیری موسیقی هستید؟ گیتار، تار، پیانو، ویولن، سازدهنی …؟ در این پست ۷ تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش انواع موسیقی (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. این دی وی دی ها بعنوان یکی از بهترین راه های یادگیری موسیقی مطرح هستند و چون ماه ها بر روی آنها کار شده است از این لحاظ، جهت یادگیری منبع بسیار مناسبی هستند.

بسیاری از کسانی که در حال تدریس موسیقی هستند از همین نرم افزارهای آموزشی یا دی وی دی ها استفاده کرده اند. و این لیست ۷ تایی حاصل سال ها تجربه در زمینه کار موسیقی بوده است. در حال حاضر بهترین بسته های آموزشی موجود در بازار به شرح زیر است:

۱- دی وی دی آموزش پیانو

ادامه سی دی آموزش موسیقی



دو شنبه 23 بهمن 1396برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : کریم

کاربران زیادی از ما خواستند ساختمان ساز سنتور را برای آنها به صورت کامل و مفصل شرح دهیم که سازی ها با استفاده از مطالب گرد آوری شده به همراه فیلم هایی آموزشی ساز سنتور را با همه قطعات به شما معرفی میکند.

سنتور از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو زخمه چوبی نواخته می‌شود. رایج‌ترین نوع سنتور (۹ خرکی) دارای ۷۲ سیم است که به دسته‌های ۴ تایی و در ۱۸ دسته تقسیم می‌شود. این ساز از یک جعبه تشدید صدا به شکل ذوذنقه‌ متساوی الساقین ـ متوازی الاضلاع تشکیل شده است.

سنتور معمولا ً از چوب گردو ، آزاد ،افرا و توت ساخته می‌شود. (هرچه قدمت چوب و چگالی آن بیشتر باشد مرغوبتر است).

معرفی اجزای سنتور توسط استاد فرامرز پایور

ادامه سنتور و اجزای آن



دو شنبه 23 بهمن 1396برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : کریم

سالیان سال از نواختن ساز عود در ایران میگذرد و در این سالها اساتید بزرگی پا در عرصه نواختن عود گذاشته اند .امروز در سازی ها این اساتید بزرگ ایرانی و خارجی را به شما معرفی میکنیم.

با تشکیل هنرستان عالی موسیقی در پنجاه سال پیش، استادانی چون اکبر محسنی، کاموسی و منصور نریمان که اکثرشان سه‌تار می‌نواختند، سعی کردند با تهیهٔ عود و همنوایی آهنگ‌های پخش شده از رادیوهای عربی، شیوه صحیح نواختن عود را یاد بگیرند و به این ترتیب عود در عصر معاصر دوباره احیا شد.

عود نوازهای معروف جهان
ساز عود در یک‌صد سال اخیر کاملاً در قبضهٔ عرب‌ها و به‌خصوص مصری‌ها بوده است. از جمله نوازندگان معروف این ساز منیر بشیر (عراقی) است. در کنار او می‌توان به نام‌هایی چون ریاض سنباطی، فرید الاطرش، ناصر شمه و انور براهم اشاره کرد.

ادامه معرفی عود نوازان برتر دنیا



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سازهای موسیقی و آدرس musical2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.